Wednesday, October 28, 2009

Ada ke patut...???

Today... I felt sooo.... frustrated... terkilan sangat rasanya... hasil usaha kita.... di"caci" di belakang kita....

Kalau ada kekurangan, beritahulah... ini tidak... mulut manis cuma di depan.... di belakang lain pulak perangainya.... Bila di tanya... semuanya baik... semuanya suka....

Bukanlah saya ni tak sedia maklum perangai manusia ni berbagai-bagai.... cumanya.... malaslah nak mengomel lagi....

Dulupun bukannya saya yang beria-ia menerima tempahan... cumanya manusia tu yang terlebih beria-ia memujuk saya menerimanya... bila dah disiapkan lain pulak ceritanya...

Memang saya dah berjanji pada diri saya mulai sekarang.... tak nak percaya pada manusia yang satu ini.... sekian...

o.k.... projek apa this weekend.... maybe hajar's tote bag kot..... I am back to my usual mood...yeah!!!

2 comments:

  1. memang tak patut...tapi life must go on..hihihi
    pedulikan mereka mereka itu!
    sebenarnya they all tu jeles sbb tk pandai buat..tu yg kata u punya pon tk cantik wakaka!

    ReplyDelete
  2. betul tu zarina... pedulikan... bukannya I marah kalau ada yang nak komen kekurangan kita... bukannya I tak biasa pun... that's the way to improve hasil kerja kita kan.. ini tidak, beritahu org lain pulak... tak berani beritahu kita... sungguh tak jujur namanya...

    meh kita sambung jahit...

    ReplyDelete

**Thank you and have a nice day ahead**