Wednesday, August 19, 2009

Ad-hoc sewing project...

Tak sangka pulak... laku pulak batu seremban jahitan saya ni... This morning, Cik Siti tempah lagi lima set... and I quickly agreed... sebab I suka pulak jahit tiny mini squares ni... ok projek ni akan start this weekend ... together with the baju kurung project la nampaknya...
.
Last night, after late dinner... dah dekat 10 mlm dah, boleh panggil supper la kot... sebab terlebih kenyang.. dah tak boleh tidur... lagipun nak puasa hari ni.. lambat dinner sikit.. tak sahur pun tak pe..
.
What did I do sebab kenyang sangat?.... apalagi keluarkan baju from the washer... then lipat baju yang dah 2 hari tak lipat... habis lipat... my daughters dah lama masuk bilik masing-masing... my husband masih depan komputer... Apa nak buat lagi... jam dah dekat 11.15 p.m. hahhh... I quickly went to my sewing corner, grabbed one of the cotton I bought over the weekend and decided to make a bag for a friend, to surprise her actually... for her to put in her baby boy stuff ...
.
After cutting the material... I decided to have the baby's name embroidered onto the fabric... not one but a few been embroidered with different colours... done... put aside.... tomorrow night I would continue with the sewing....
.
It was 12.30 a.m. tak ngantuk lagi... then.. I switched on the TV turned to Astro channel 413, ada movie The Astronaut's Wife.... best jugak ceritanya.... I watched until 1.40 a.m. and went to bed....
.
And... pagi ni ngantuk on the way to office....
.

3 comments:

  1. k ain
    mesin jahit tepi mana lagi murah. urs ke arwah mak u punya?
    he he..ada ke patut tanya mana lg murah..

    ReplyDelete
  2. I punya murah lagi sebab guna benang 3 je... arwah mak I punya kena guna 4 benang... tapi tak silap tak de la jauh beza sgt harganya...

    itu model lama dah dkt 10 thn dah...

    ReplyDelete
  3. Ad-hoc sewing project is well for all of us. It gives a new direction to the wireless communication.


    RITA PIT

    Cash Online Get Easy cash at your door step

    ReplyDelete

**Thank you and have a nice day ahead**