Monday, August 8, 2011

Terbang lagi .... sebelum Ramadhan

... ni pemandangan di atas awan ... macam di awang-awangan... puncak gunung tu di atas awan ... more than 30,000 ft above sea level...

kelompok-kelompok awan tu sekali tengok macam ombak-ombak laut la pulak... tak sure pulak gunung apa... Gunung Merapi kah itu???

Yes... we were in Jogjakarta last month, jalan-jalan cari makan.. cari Merapi... di manakah dikau... bersembunyi di balik awan rupanya kamu ya..

Kampung di kaki Gunung Merapi

Hutan yang habis terbakar semasa letusan Merapi Nov 2010




peliknya banyak rumah yang musnah mesti ada lukisan potret gadis yang tak nampak muka ni..

ni.. ada lagi potret ni...


inilah penempatan sementara... rumah dari bambu...

ini sekolah Tadika ... kesiannya.. ada gelongsor je...


Merapi ..... selalu di hati penduduk kaki gunung ini....




3 comments:

  1. bestnya jenjalan.. misteri jer tengok lukisan tu kan.. i tak penah ke sana lagi.. makan ok tak? *ehehe i ni makan je i tanya dulu kan keke*

    ReplyDelete
  2. hamboi.. senyap je tak dengar cite..dah sampai jogjakarta..mesti best..

    ReplyDelete

**Thank you and have a nice day ahead**